2011. május 23., hétfő

Jutka hívott játszani

Nagyon kedves internetes ismerősöm, Lliann/Jutka http://xlliann.blogspot.com/ hívott játszani, aminek az a lényege, hogy kicsit többet tudjunk meg egymásról.

Összeállítottam azt a 10 dolgot, amit szeretek:

  1. Szeretem a gyerekeimet. Értelmes, jóképű diplomás fiaim vannak,de a legjobban azt szeretném, ha nekik könnyebb életük lenne az enyémnél.
  2. Mert mivel szeretem a családom és tudom hogy ők meg nagyon szeretik a hazai konyhát,  finomakat főzök, sütök, befőzök, fagyasztok.
  3. Szeretem hogy van munkahelyem, ahol fizetést kapok, így nem vagyok kiszolgáltatott. Szeretném ha ez legalább még 3 évig  kitartana, mert akkor nyugdíjba mehetnék. Az nagyon jó lenne!
  4. Szeretem, hogy – cirka 30 éve - van EGY jó barátom, akiben még nem csalódtam, akiben maximálisan megbízom, és ő is bennem. Ez egy nagy kincs! Ellenben szeretem, hogy távol tudom magam tartani azoktól, akik érdemtelenek a bizalmamra! Ezt a döntést sem könnyű meghozni, de azért néhányszor meg kellett tennem az életben! Nem bántam meg.
  5. Szeretem a kézimunkát, nagyon! Foltvarrok, hímzek, régebben kötöttem is, ma már ez – anyagilag - sem fér bele. Sajnos az idő nagyon-nagyon kevés, amit rá tudok fordítani.
  6. Szeretem megmutatni a munkáimat minél több helyen! Soha életemben nem voltam magamutogató, de most – jó értelemben vett - exhibicionista lettem! Ezt hozta ki belőlem az alkotás!
  7. Szeretek segíteni másoknak! Mindegy, hogy mi az éppen: a vállalati ünnepségen kapott lufikat az iskola előtt odaadni a rácsodálkozó gyerekeknek, vagy éppen felsegíteni valakit a vonatra-buszra, vagy valaki által nagyon régen keresett kézimunka mintát elküldeni, és ezzel örömet szerezni. Egyik sem kerül semmibe, mégis milyen sokat ér!
  8. Nagyon sok internetes oldalon járok-kelek. Szeretem megdícsérni mások munkáit, ha azt szépnek találom. Magamról tudom, hogy milyen jó érzés az, ha másoknak is tetszik amit én csinálok. Az teljesen mindegy hogy milyen nemzetiségű az alkotó. Segítségnek ott van a Google fordító.
  9. Régebben, amikor még a gerincem egészségesebb volt, teljesítmény túrázó voltam, bronzkoszorús jelvényem is van. Szeretem a természetet! A túrázás által olyan csodálatos helyekre jutottam el, amit soha nem fogok elfelejteni. Szeretem az  állatokat, a kézimunka mellett a legjobb kikapcsolódás számomra a NatGeo, vagy a NatGeo Wild műsora.
  10. A  10 pontból a zene nem maradhat ki, hiszen 25 évig kórustag voltam, kislány koromtól kezdve szeretem a zenét. Templomi orgonahangversenyre is szoktam járni, ha lehetőségem van rá. (Legközelebb éppen a héten szombaton lesz ilyen alkalom). Sajnos semmilyen hangszeren nem tanultam meg játszani, abban a korban, mikor gyerekek voltunk, sok pénzbe került ez is. Azért zongorázni nagyon megtanulnék! A filmre már nem jutott hely, ezért utoljára hagytam, pedig nem az utolsó helyet érdemli a „szeretem”-ek között.

1 megjegyzés: