2011. június 20., hétfő

Sunset wolf


Most került a farkasom olyan készültségi állapotba, hogy tudok róla képet közreadni.
Már szépen látható az alak nagy része és talán az is látható, hogy mennyi színből tevődik össze.
Nagyon sok benne a színváltás, de nagyon szeretem varrni.

Mielőtt elkezdtem, a több mint 40 színt valahogy kezelni kellett, fonalbobinázóm nincs. Ezért azt találtam ki, hogy lefűzhető nylon tasakokat kettévágtam, mindegyikre ráragasztottam egy cimkét a fonal számával és a mintaíven található, fonalhoz tartozó jelzéssel.
Minden maradék fonalat azonnal a helyére teszek, így nem keverem össze.

10 ezer keresztszem már megvan a 43 ezerből, tehát még a negyed része sincs kihímezve, de a férjem már most nagyon szereti.

2 megjegyzés:

  1. Marika! Ez gyönyörű már most is...Hát igen elég nehéz boldogulni ennyi fonalal. én vettem bobinákat, ráirtam a számát, és mindig a maradékot is visszarakom . Ráadásul sokszor ugy tünik nincs is két szám között külömbség -. a megvarrt darabnál lehet látni a külömbséget, csak.

    VálaszTörlés
  2. A párod, nincs egyedül! Csak Péter nevű fiú unokám meg ne lássa:-))) (beceneve Wolfi) kicsit magyarosan:-)))

    VálaszTörlés